آهنربای جذب سرنخ چیست؟ 19 ایده برای افزایش لیست ایمیل

* آهنربای جذب سرنخ یک پیشنهاد وسوسهانگیز است که بازدیدکنندگان را متقاعد میکند تا اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارند.
* ایجاد یک کتاب الکترونیکی به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، به خصوص در مقایسه با برخی از آهنرباهای جذب سرنخ دیگر مانند چک لیستها. این بدان معناست که باید مطمئن شوید که نرخ تبدیل خوبی دریافت میکنید.
*یک آهنربای جذب سرنخ میخواهید که به خوبی تبدیل شود و ایجاد آن آسان باشد؟ چک لیست ها ممکن است پاسخ شما باشند!
خدمات
هیچ ویدئویی برای این پست وجود ندارد.
19 ایده برای افزایش لیست ایمیل
افراد بدون دلیل آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار نمیدهند. حتی اگر کسی واقعاً برند شما را دوست داشته باشد و مرتباً از سایت شما بازدید کند، معمولاً برای ارائه اطلاعات تماس خود به انگیزه کمی نیاز دارد.
اینجاست که آهنرباهای جذب سرنخ وارد میشوند.
آهنربای جذب سرنخ یک پیشنهاد وسوسهانگیز است که بازدیدکنندگان را متقاعد میکند تا اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارند. این میتواند یک کتاب الکترونیکی رایگان، دسترسی به یک وبینار اختصاصی، یک کتابخانه قالب یا هر چیز دیگری باشد که مخاطبان هدف شما آن را ارزشمند میدانند.
به عنوان مثال، ما در وب سایت خود یک راهنمای منابع رایگان ارائه میدهیم که شامل ابزارهای وردپرس ما برای صاحبان مشاغل کوچک است. این به خوانندگان ما کمک میکند تا ابزارهایی را که برای رشد کسب و کار خود و کسب درآمد بیشتر نیاز دارند، پیدا کنند.
در این مقاله، ما محبوبترین انواع آهنرباهای جذب سرنخ را بررسی میکنیم. ما نقاط قوت، موارد استفاده و صنایع ایدهآل و سناریوهای خاصی را که ممکن است بخواهید از هر کدام استفاده کنید، بررسی خواهیم کرد.
آهنربای جذب سرنخ چیست؟
آهنرباهای جذب سرنخ چیزهای irresistibles هستند که شما در ازای آدرس ایمیل آنها به بازدیدکنندگان ارائه میدهید. آنها را مانند یک رشوه دوستانه در نظر بگیرید - کاربران محتوای ارزشمندی مانند کتابهای الکترونیکی، چک لیستها یا آزمایشهای رایگان دریافت میکنند و شما یک مشتری بالقوه برای پرورش پیدا میکنید.
پیشنهاد مطالعه
مهمترین کانالهای بازاریابی دیجیتال برای شروع کدامند؟ (وبسایت، اینستاگرام یا...)
در اصل، همه برنده میشوند!
با این حال، برای اینکه این کار موثر باشد، باید آهنربای جذب سرنخ مناسب را انتخاب کنید. این به معنای در نظر گرفتن صنعت، مخاطبان هدف، اهداف، موضوعاتی که میخواهید پوشش دهید و بسیاری موارد دیگر است.
این کار آسان نیست، اما مشترکین ایمیل بیشتر و لیست طولانی از سرنخهای واجد شرایط مطمئناً ارزش تلاش را دارد!
برای کمک به شما، ما قصد داریم 19 ایده محبوب آهنرباهای جذب سرنخ را برای کمک به افزایش لیست ایمیل شما بررسی کنیم. ما همه چیز را از بهترین شیوهها تا موارد استفاده خاص پوشش خواهیم داد، بنابراین میتوانید مناسبترین مورد را برای خود پیدا کنید.
به سادگی از لینکهای سریع برای رفتن مستقیم به آهنربای جذب سرنخی که میخواهید ابتدا در مورد آن بیاموزید استفاده کنید:
- کتاب الکترونیکی
- راهنمای منابع
- کتاب کار
- چک لیست
- قالبها
- وبینار
- پادکست
- دوره آنلاین
- دوره ایمیل
- کدهای تخفیف انحصاری
- ماشین حساب ها
- ابزارهای رایگان
- آزمونها و ارزیابیها
- هدایا و مسابقات
- محتوای قفل شده
- مشاوره رایگان
- نسخه ی نمایشی محصول
- مطالعه موردی
- مقاله سفید
چگونه آهنربا های جذب سرنخ ایجاد کنیم؟
کتاب الکترونیکی
کتابهای الکترونیکی راهی فوقالعاده برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق در مورد یک موضوع خاص به روشی سازمانیافته هستند.
با این حال، ایجاد یک کتاب الکترونیکی به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، به خصوص در مقایسه با برخی از آهنرباهای جذب سرنخ دیگر مانند چک لیستها. این بدان معناست که باید مطمئن شوید که نرخ تبدیل خوبی دریافت میکنید.
نکته کلیدی این است که به خوانندگان یک مزیت محکم ارائه دهید. چه چیزی برای آنها وجود دارد؟
به عنوان مثال
این کتاب الکترونیکی رایگان از Blog Tyrant را بررسی کنید.
2. راهنمای منابع
راهنمای منابع مجموعهای از موارد پیشنهادی مانند کتابها، دانلودهای دیجیتال، برنامهها یا حتی محصولات فیزیکی است.
بسیاری از مشاغل از راهنماهای منابع برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات به روشی ساده و آسان برای درک استفاده میکنند. به عنوان مثال، ممکن است ابزارهای برتر را برای دستیابی به یک هدف خاص فهرست کنید.
پیشنهاد مطالعه
بوم مدل کسب و کار دیجیتال: چگونه ایده خود را به یک تجارت سودآور تبدیل کنید؟
ما در بتالند با ابزار رایگان وردپرس خود کاری مشابه انجام میدهیم. این طرح کلی همه ارائه دهندگان هاست، افزونهها و تمهایی را که ما برای کاربران وردپرس توصیه میکنیم، ارائه میدهد.
راهنماهای منابع میتوانند شما را به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی کنند که قادر به توصیه منابع ارزشمند است. در عین حال، در مقایسه با سایر آهنرباهای جذب سرنخ مانند پادکستها و کتابهای کار، به زمان و تلاش کمتری برای توسعه نیاز دارند.
3. کتاب کار
آیا میخواهید یک آهنربای جذب سرنخ ایجاد کنید که به خوانندگان کمک کند تا یک فعالیت خاص را انجام دهند؟
کتابهای کار معمولاً شامل مجموعهای از وظایف یا سؤالات و فضایی هستند که خواننده میتواند پاسخهای خود را در آن اضافه کند. این باعث میشود کتابهای کار تعاملیتر شوند، بنابراین زمانی که نیاز به تشویق مشارکت فعال و تعامل با مخاطبان خود دارید، ایدهآل هستند.
کتابهای کار برای مشاغلی که بر مهارتسازی یا خدمات شخصیسازی شده تمرکز دارند، ایدهآل هستند، جایی که رویکرد یکسان برای همه به سادگی جواب نمیدهد. به عنوان مثال، اگر شما یک مربی زندگی هستید، ممکن است یک کتاب کار برای برنامهریزی وعدههای غذایی، برنامههای ورزشی یا مدیریت استرس ایجاد کنید.
کتابهای کار همچنین میتوانند به کاربران کمک کنند تا پیشرفت خود را پیگیری کنند و دستاوردهای خود را اندازهگیری کنند. این حس موفقیت را فراهم میکند و آنها را تشویق میکند که به سایت یا کسب و کار شما بازگردند.
به همین دلیل است که کتابهای کار برای مشاغلی که روابط طولانی مدت و مداوم با سرنخها را در اولویت قرار میدهند، مانند مربیان شخصی یا مشاوران مالی، ایدهآل هستند.
4. چک لیست
یک آهنربای جذب سرنخ میخواهید که به خوبی تبدیل شود و ایجاد آن آسان باشد؟ چک لیست ها ممکن است پاسخ شما باشند!
یک چک لیست خوب، دانش نویسنده را در یک لیست عملی متراکم میکند. به علاوه، چک لیستها اغلب نرخ تبدیل بالایی را ارائه میدهند زیرا خواندن و درک آنها بسیار آسان است.
بیشتر بررسی کنید
چک لیست کامل راهاندازی یک کسب و کار آنلاین موفق
حتی بهتر از آن، ایجاد چک لیست بسیار آسان است. با این اوصاف، هنگامی که در حال برنامهریزی یک آهنربای جذب سرنخ جدید هستید، همیشه ارزش این را دارد که بپرسید: آیا میتوانم به همین نتیجه با یک چک لیست برسم؟
اگر یک چک لیست بتواند نتایج مشابهی را ارائه دهد، ارزش صرف هفتهها برای ایجاد یک آهنربای جذب سرنخ وقتگیرتر را ندارد.
بنابراین، کلید نوشتن یک چک لیست موفق چیست؟ یک ترفند ایجاد یک منبع فوق العاده جامع است.
به عنوان مثال
یک چک لیست با عنوانی مانند «100 بهترین روش برای موفقیت سئو» نشان میدهد که این تنها منبعی است که برای تقویت سئوی خود به آن نیاز دارید.
از طرف دیگر، میتوانید لیستی ایجاد کنید که سرنخ را از طریق یک کار به سمت یک نتیجه یا مزیت واضح تعریف شده هدایت کند. در مثال سئوی ما، میتوانید یک چک لیست با عنوانی مانند «10 مرحله برای رتبهبندی بهتر موتورهای جستجو» ایجاد کنید.
این نشان میدهد که سرنخ میتواند این راهنما را دانلود کند یا حتی آن را چاپ کند و سپس هر بار که یک پست جدید مینویسد، آن را دنبال کند. این یک منبع بسیار مفید است!
5. قالبها
یک قالب، طرح کلی یا نوعی نقطه شروع را برای یک پروژه فراهم میکند، بنابراین سرنخ میتواند به سادگی جاهای خالی را پر کند. شما حتی میتوانید چندین قالب را در یک کتابخانه ترکیب کنید تا ارزش بیشتری اضافه کنید.
قالبها برای کارهای وقتگیر یا تکراری که در آنها سرنخها از داشتن یک چارچوب سود میبرند، بهترین عملکرد را دارند.
به عنوان مثال
میتوانید قالبهایی برای نوشتن پیشنهادها، برنامهریزی تقویم خود، ایجاد اسلایدهای ارائه یا ثبت هزینههای کارکنان ایجاد کنید.
اگر خدمات طراحی یا بازاریابی ارائه میدهید، قالبها نیز ایدهآل هستند. به عنوان مثال، میتوانید قالبهایی برای پستهای رسانههای اجتماعی، بنرهای وب سایت یا خبرنامههای ایمیل ایجاد کنید.
کمی عمیق تر شوید
۷ اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال که کسب و کارهای نوپا باید از آن دوری کنند
این رویکرد به شما امکان میدهد افرادی را که به خدمات دقیقی که ارائه میدهید علاقهمند هستند، هدف قرار دهید. در عین حال، آنها طعم کیفیت کار شما را میچشند، که به شما کمک میکند در آینده آنها را تبدیل کنید.
6. وبینار
وبینار یک رویداد آنلاین است که در آن میتوانید دانش را به اشتراک بگذارید، به سؤالات پاسخ دهید و ارتباط قویتری با مخاطبان خود برقرار کنید.
به عنوان مثال
ما کارگاههای ماهانه را در WPBeginner میزبانی میکنیم، جایی که به خوانندگان خود آموزش میدهیم که چگونه کارهایی مانند ایمن سازی وب سایتهای خود، سرعت بخشیدن به وردپرس و ساخت سریعتر سایتها با هوش مصنوعی را انجام دهند.
اگر محصولات یا خدمات پیچیدهای ارائه میدهید، وبینارها را توصیه میکنیم. آنها به شما این امکان را میدهند که مشتریان بالقوه را آموزش دهید و پیشنهادات خود را به شیوهای قانعکننده نشان دهید.
ما همچنین شاهد بودهایم که مشاغل از وبینارها برای تبلیغ یک محصول یا خدمات جدید استفاده میکنند. در این سناریو، میتوانید سرنخهایی را جمعآوری کنید که به طور خاص به پیشنهاد جدید شما علاقهمند هستند. در عین حال، میتوانید در حین پاسخگویی به هر سؤالی که خریداران بالقوه ممکن است داشته باشند، حس هیجان و انتظار را در torno به راهاندازی ایجاد کنید.
افزایش اطلاعات عمومی
از ویترین تا فروشگاه: چگونه از اینستاگرام ترافیک هدفمند به وبسایت خود هدایت کنیم؟
برخلاف برخی از آهنرباهای جذب سرنخ دیگر، وبینارهای زنده حس فوریت ایجاد میکنند، بنابراین ممکن است برخی از سرنخهای اضافی را فقط به این دلیل که مردم نمیخواهند از دست بدهند، جذب کنید.
خوب به نظر میرسد؟ برای کمک به شما برای شروع، ما فهرستی از بهترین پلتفرمهای نرمافزار وبینار را گردآوری کردهایم و یک راهنمای دقیق در مورد نحوه میزبانی یک رویداد مجازی در وردپرس ایجاد کردهایم.
7. پادکست
پادکستها راهی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات عمیق در مورد یک موضوع خاص به روشی هستند که مصرف آن آسانتر است. در واقع، پادکستها برای افراد پرمشغلهای که دوست دارند از محتوای خود در حال حرکت لذت ببرند، عالی هستند.
اگر میخواهید ارتباط عمیقتری با مخاطبان خود برقرار کنید، پادکستها را توصیه میکنیم، زیرا راهی آسان برای نشان دادن شخصیت شما هستند. ترکیب صدا و لحن به سرنخها این شانس را میدهد که واقعاً شما را بشناسند
پادکستها یک آهنربای جذب سرنخ خوب برای کارآفرینان، فریلنسرها یا هر کسی است که به روابط مداوم و شخصی با سرنخهای خود متکی است، مانند مشاوران شغلی، متخصصان تغذیه یا نمایندگان.
اگر وب سایت یا کسب و کار شما عنصر صوتی قوی دارد، پادکست ها ممکن است مناسب باشند. به عنوان مثال، اگر شما یک سخنران عمومی هستید یا تجهیزات صوتی میفروشید، پادکستها ممکن است برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد.
یک گزینه ایجاد یک سریال کامل پادکست و سپس انتشار آن به عنوان محتوای قفل شده است. از طرف دیگر، میتوانید یک پادکست عمومی را اجرا کنید، اما سپس قسمتهای جایزه انحصاری را به عنوان آهنربای جذب سرنخ خود منتشر کنید.
8. دوره آنلاین
آیا میخواهید اطلاعات عمیقی را با مشتریان بالقوه به روشی ساختاریافته و آموزشی به اشتراک بگذارید؟ یک دوره آنلاین رایگان ممکن است راه حل باشد.
اگر یک کسب و کار یا وب سایت آموزشی دارید، آموزش آنلاین یک آهنربای جذب سرنخ عالی است. این به دانشآموزان بالقوه این شانس را میدهد که قبل از سرمایهگذاری در یک دوره یا جلسه مربیگری ممتاز، آموزش شما را تجربه کنند.
از طرف دیگر، اگر محصولات یا خدمات پیچیدهای میفروشید، یک دوره ممکن است گزینه خوبی باشد. با ایجاد آموزش در torno پیشنهادات خود، سرنخها میتوانند اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما به روشی جذاب و تعاملی بیاموزند.
9. دوره ایمیل
دوره ایمیل صرفاً یک سری پاسخ خودکار است که به سرنخ آموزش میدهد چگونه کاری خاص را انجام دهد.
برخلاف دورههای آنلاین تمام عیار، دورههای ایمیل نیازی به نرمافزار تخصصی ندارند و سرنخ نیازی به ایجاد حساب کاربری در وب سایت آموزشی شما ندارد. این باعث میشود که راهاندازی و استفاده از دورههای ایمیل بسیار آسان باشد.
از صفر شروع کنید
آموزش بازاریابی محتوایی برای مبتدیان: چگونه با محتوا مشتری جذب کنیم؟
با این اوصاف، اگر میخواهید دانش را به روشی ساختاریافته بدون مانع بزرگ برای ورود - هم برای شما و هم برای سرنخ - به اشتراک بگذارید، آنها گزینه خوبی هستند!
اگر محصولات یا خدمات پیچیدهای میفروشید، دورههای ایمیل به شما این امکان را میدهند که به مرور زمان به سرنخها آموزش دهید و تخصص خود را به شیوهای که خیلی طاقتفرسا نباشد، نشان دهید.
10. کدهای تخفیف انحصاری
همه تخفیف را دوست دارند! به همین دلیل است که بسیاری از فروشگاههای آنلاین فقط برای پیوستن به لیست پستی خود، کد کوپن ارائه میدهند.
برخلاف برخی از آهنرباهای جذب سرنخ دیگر، کدهای کوپن یک مزیت مستقیم و فوری ارائه میدهند، بنابراین برای تولید سریع تعداد زیادی سرنخ ایدهآل هستند. آنها حتی میتوانند به تبدیل آن سرنخهای جدید به مشتریان پولی کمک کنند، به خصوص اگر محدودیت زمانی به کوپن اضافه کنید.
جای تعجب نیست که کدهای کوپن یک آهنربای جذب سرنخ محبوب در میان سایتهای تجارت الکترونیک هستند. با این حال، اگر بتوانید تخفیف قابل توجهی برای اقلام با بلیط بزرگ ارائه دهید، آنها به ویژه مؤثر هستند.
همچنین ممکن است با انتشار کدهای کوپن در طول دورههای خرید شلوغ، مانند جمعه سیاه یا فصل تعطیلات، نتایج خوبی به دست آورید.
همچنین میتوانید برای یک محصول یا خدمات کاملاً جدید، کدهای تخفیف ایجاد کنید تا از هیجان پیرامون راهاندازی آن بهره ببرید.
11. ماشین حساب ها
ماشین حساب ها به بازدیدکنندگان شما کمک میکنند تا یک مشکل را حل کنند یا به یک سوال پاسخ دهند.
اما این بخش واقعاً هوشمندانه است: میتوانید از تقویمها برای تولید سرنخ نیز استفاده کنید! به سادگی قبل از به اشتراک گذاشتن نتایج، اطلاعات تماس آنها را از کاربران بخواهید.
میتوانید از ماشین حسابهای آنلاین در بسیاری از صنایع و بخشهای مختلف استفاده کنید، اما آنها به ویژه برای وب سایتها و مشاغل مالی مناسب هستند.
به عنوان مثال
میتوانید یک ماشین حساب وام مسکن را به سایت املاک و مستغلات خود یا یک ماشین حساب پرداخت خودرو را به وب سایت نمایندگی خودرو خود اضافه کنید.
برخی از آژانسهای بازاریابی حتی از ماشین حسابها برای کمک به مشتریان بالقوه برای تخمین بازگشت سرمایه (ROI)، نرخ تعامل رسانههای اجتماعی و هزینههای پیشبینی شده تبلیغات و انجام سایر محاسبات مشابه استفاده میکنند.
به عنوان یک امتیاز، کاربران اغلب باید اطلاعات خاصی مانند اندازه کسب و کار یا بودجه خود را وارد کنند. این بدان معناست که میتوانید بینش عمیقتری نسبت به سرنخهای خود داشته باشید که بسیار مفید است.
برای بهترین نتایج، ایجاد ماشین حسابهایی که ارزش واقعی ارائه میدهند، مهم است، بنابراین شما فقط سرنخها را جذب نمیکنید - شما در حال ایجاد اعتماد هستید. این شما را در موقعیتی قوی برای تبدیل آن سرنخها در آینده قرار میدهد.
آیا میخواهید همین الان شروع کنید؟ میتوانید با استفاده از WPForms یا Formidable Forms آهنرباهای جذب سرنخ ماشین حساب ایجاد کنید. برای جزئیات بیشتر، به راهنمای ما در مورد نحوه تولید سرنخهای بیشتر با ماشین حسابهای آنلاین رایگان مراجعه کنید.
12. ابزارهای رایگان
بسیاری از وب سایت ها (از جمله WPBeginner!) ابزارهای رایگانی مانند تجزیه و تحلیل سئو، بررسی چگالی کلمات کلیدی و تولید کننده ایده پست وبلاگ ما ارائه میدهند.
این رویکرد ارزش و تخصص شما را به مشتریان بالقوه نشان میدهد، اما میتوانید از این ابزارها برای تولید سرنخ نیز استفاده کنید. مشابه ماشین حسابهای آنلاین، به سادگی قبل از ارائه نتایج، اطلاعات تماس کاربر را بخواهید.
ابزارهای رایگان مفید هستند زیرا میتوانید افرادی را که به طور فعال به محصولات یا خدمات شما علاقهمند هستند هدف قرار دهید.
به عنوان مثال، اگر شما یک آژانس سئو هستید، میتوانید یک ابزار تولید کلمات کلیدی رایگان ایجاد کنید. به این ترتیب، شما سرنخهایی را که به طور فعال علاقهمند به بهبود سئوی سایت خود هستند، جذب میکنید - این دقیقاً مخاطب هدف شماست!
۱۳. آزمون ها و ارزیابی ها
آیا آن آزمونهای شخصیتی ویروسی «شما چه نوع X هستید؟» را دیدهاید که همه دوست دارند به اشتراک بگذارند؟ دلیلی وجود دارد که آنها ویروسی میشوند - مردم نمیتوانند در برابر یادگیری بیشتر در مورد خود مقاومت کنند.
شما میتوانید از این آزمونهای کوتاه و سرگرمکننده به عنوان آهنرباهای جذب سرنخ استفاده کنید و نتایج کاربر را تا زمانی که آدرس ایمیل خود را به اشتراک نگذارد، پنهان کنید.
از طرف دیگر، میتوانید آزمونهایی را ایجاد کنید که به افراد در تصمیمگیریهای مهم، مانند یافتن وام مسکن مناسب یا آژانس بازاریابی، کمک میکنند.
با این اوصاف، آزمونهای تعاملی یک آهنربای جذب سرنخ انعطافپذیر و همهکاره هستند که میتوانند با انواع پروژهها سازگار شوند.
۱۴. هدایا و مسابقات
همه عاشق یک هدیه خوب هستند! زیبایی یک مسابقه خوب این است که یک برد-برد است. مخاطبان شما این شانس را دارند که چیزی عالی را برنده شوند و شما سرنخهای ارزشمندی به دست میآورید.
آسانترین راه برای ایجاد یک هدیه ویروسی استفاده از RafflePress است. این بهترین افزونه وردپرس برای هدایا و مسابقات است و با محافظت و تأیید داخلی با یک کلیک در برابر تقلب ارائه میشود تا مطمئن شوید همه سرنخهای جدید شما واقعی هستند.
با این اوصاف، اگر از قبل یک جامعه بزرگ یا دنبالکننده رسانههای اجتماعی داشته باشید، شانس بیشتری برای اجرای یک هدیه موفق دارید. به سادگی به شرکتکنندگان یک ورودی اضافی پیشنهاد دهید اگر هدیه شما را به اشتراک بگذارند، و شما به طور بالقوه میتوانید به یک مخاطب کاملاً جدید دسترسی پیدا کنید - و سرنخهای بیشتری جمعآوری کنید.
گزینه دیگر این است که با استفاده از افزونهای مانند OptinMonster، یک گزینه چرخشی برای برنده شدن ایجاد کنید. این ویژگی جمعآوری سرنخها را به یک بازی سرگرمکننده با جوایز جذاب تبدیل میکند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه افزودن گزینههای چرخشی برای برنده شدن در وردپرس را ببینید.
۱۵. محتوای قفل شده
قفل کردن محتوا به شما امکان میدهد هر صفحه یا پست را پشت یک فرم انتخاب قرار دهید. سپس، بازدیدکنندگان باید اطلاعات تماس خود را برای دسترسی به آن محتوا به اشتراک بگذارند.
از آنجا که میتوانید هر صفحه یا پستی را قفل کنید، این یک نوع بسیار انعطافپذیر از آهنربای جذب سرنخ است. اساساً، اگر بتوانید آن را در وردپرس منتشر کنید، میتوانید آن را به یک آهنربای جذب سرنخ تبدیل کنید!
این شامل پستهای وبلاگ، فیلمها، دورههای آنلاین، محصولات یا حتی یک فروشگاه کامل ووکامرس میشود.
قفل کردن محتوا زمانی بهترین عملکرد را دارد که چیزی واقعاً خاص را منتشر کرده باشید، مانند یک پست وبلاگ پر از بینشهای انحصاری و اسرار صنعت، یک ویدیوی بلند، یا یک محصول با نسخه محدود که تقاضای زیادی دارد.
میخواهید محتوای وب سایت خود را به یک آهنربای جذب سرنخ تبدیل کنید؟ سپس OptinMonster به شما امکان میدهد فقط با چند کلیک دسترسی به هر صفحه یا پستی را محدود کنید.
OptinMonster حتی با یک قالب آماده برای باز کردن قفل محتوای قفل شده ارائه میشود که میتوانید از آن برای تبلیغ محتوای محدود و جمعآوری آدرسهای ایمیل استفاده کنید.
۱۶. مشاوره رایگان
یک جلسه اولیه رایگان به سرنخها این فرصت را میدهد تا در مورد اهداف و چالشهای خود با شما صحبت کنند و در ازای آن مشاوره شخصی دریافت کنند.
علاوه بر تولید سرنخ، یک مشاوره به شما این فرصت را میدهد که خدمات یا محصولات خود را برای مشتریان بالقوه توضیح دهید، که میتواند مستقیماً منجر به تبدیل شود.
با این اوصاف، مشاورههای رایگان تمایل دارند برای مشاغلی که خدمات شخصی ارائه میدهند، به خوبی کار کنند.
۱۷. نسخه نمایشی محصول
آیا تا به حال فکر کردهاید که چرا این همه شرکت نرمافزاری آزمایشها یا نسخههای نمایشی رایگان ارائه میدهند؟ به این دلیل است که این راهی برای جمعآوری اطلاعات شخصی شما است و آن را به نوعی آهنربای جذب سرنخ تبدیل میکند.
اگر نرمافزار یا خدمات آنلاین میفروشید، ایجاد یک حساب کاربری موقت و ارائه دسترسی محدود به مشتریان بالقوه آسان است.
به علاوه، آزمایشها و نسخههای نمایشی رایگان هدف دوم را نیز دنبال میکنند: آنها سرنخهای جدید شما را با اجازه دادن به آنها برای تجربه مستقیم محصول شما، تشویق به تبدیل میکنند.
اگرچه نسخههای نمایشی و آزمایشی اغلب با نرمافزار مرتبط هستند، برخی از مشاغل این آهنرباهای جذب سرنخ را برای محصولات فیزیکی ایجاد میکنند.
به جعبههای اشتراکی فکر کنید که اولین مورد را رایگان یا با تخفیف زیادی ارائه میدهند. آنها اطلاعات تماس شما را دریافت میکنند و شما جعبه را دریافت میکنید - نمونه دیگری از آهنربای جذب سرنخ!
۱۸. مطالعه موردی
مطالعات موردی به گونهای طراحی شدهاند که آخرین فشار لازم را برای خرید محصول یا خدمات شما به افراد بدهند. آنها زمانی بهترین عملکرد را دارند که شما چشماندازها را در انتهای قیف فروش هدف قرار میدهید.
توصیه میکنیم اگر خدمات یا محصولات با ارزش بالا میفروشید که مشتریان بالقوه قبل از سرمایهگذاری در شرکت شما باید تحقیقات عمیقی انجام دهند، یک مطالعه موردی ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر نرمافزار گران قیمت سازمانی میفروشید، یک مطالعه موردی ممکن است آهنربای جذب سرنخ ایدهآل برای شما باشد.
علاوه بر این، مطالعات موردی به ویژه برای شرکتهای B2B مؤثر هستند، زیرا شواهد ملموسی از موفقیت را برای سایر مشاغل ارائه میدهند.
۱۹. مقاله سفید
مقاله سفید یک گزارش یا راهنمای عمیق است که یک مسئله، موضوع یا چالش خاص را بررسی میکند. با تولید یک مقاله سفید عمیق و با تحقیق خوب، میتوانید خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود معرفی کنید.
بسته به موضوع، مطالعه یک مقاله سفید میتواند مقدار قابل توجهی زمان و تلاش را صرف کند. به همین دلیل، آنها تمایل دارند تعداد کمی از سرنخهای با کیفیت بالا را جذب کنند.
از ایده های جدید قافل نشوید
۱۰ ایده تولید محتوا برای سایتهای شرکتی جهت اعتمادسازی و جذب مشتری
در حالی که آنها برای هر وب سایت وردپرس ایدهآل نیستند، یک مقاله سفید میتواند راه حل خوبی باشد اگر شما محصولات و خدمات تخصصی یا با ارزش بالا میفروشید. در این صورت، یک مقاله سفید با تحقیق خوب میتواند اطلاعات عمیقی را که مشتریان بالقوه برای تصمیمگیری خرید پرمخاطره به آن نیاز دارند، در اختیارشان قرار دهد.
چگونه آهنرباهای جذب سرنخ ایجاد کنیم؟
پس از انتخاب فرمت آهنربای جذب سرنخ، مرحله بعدی تحقق بخشیدن به دیدگاه شماست. در حالی که میتوانید یک طراح استخدام کنید، این کار اگر بودجه کمتری داشته باشید یا بخواهید ROI (بازگشت سرمایه) خود را به حداکثر برسانید، عملی نیست.
به همین دلیل است که ما استفاده از یک ابزار آهنربای جذب سرنخ مانند Beacon را توصیه میکنیم. این ابزار با انبوهی از قالبهای داخلی برای محبوبترین انواع آهنرباهای جذب سرنخ، از جمله کتابهای الکترونیکی، راهنماهای منابع و چک لیستها ارائه میشود.
همچنین با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن کاربرپسند ارائه میشود و حتی به شما امکان میدهد به راحتی برای آهنربای جذب سرنخ جدید خود، گزینههای انتخابی ایجاد کنید.
برای دستورالعملهای دقیق و گام به گام، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد یک آهنربای جذب سرنخ که واقعاً تبدیل میشود را ببینید.
از وبلاگ نویسی قافل نشوید
چگونه با وبلاگ نویسی، مشتریان بالقوه را جذب و به خریدار تبدیل کنیم؟
امیدواریم این مقاله به شما الهاماتی برای آهنربای جذب سرنخ بعدیتان داده باشد. همچنین ممکن است بخواهید آموزش ما در مورد نحوه جذب 10000 بازدیدکننده اضافی سایت در ماه را ببینید یا نکات تخصصی ما را برای استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش کمپین تولید سرنخ خود ببینید.
چگونه بتالند میتواند به شما کمک کند؟
تهیه و تولید محتوای با کیفیت و جذاب برای جذب مخاطب و تبدیل آنها به مشتری، از جمله چالشهای اساسی هر کسبوکاری است. بتالند، با تکیه بر تخصص و تجربه خود در زمینه طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال، میتواند در این مسیر همراه شما باشد.
نظر شما را به پادکست مرتبط در این زمینه جلب میکنیم:
خدمات بتالند در زمینه تولید آهنربای جذب سرنخ:
مشاوره و ایدهپردازی:
ما با بررسی دقیق کسبوکار و مخاطبان هدف شما، بهترین ایدهها را برای تولید آهنربای جذب سرنخ مناسب پیشنهاد میدهیم.
طراحی و تولید محتوا:
از کتابهای الکترونیکی و چکلیستها گرفته تا وبینارها و آزمونهای تعاملی، بتالند میتواند انواع مختلف آهنربای جذب سرنخ را برای شما طراحی و تولید کند.
بهینهسازی و انتشار:
ما آهنربای جذب سرنخ شما را برای بهترین عملکرد بهینه میکنیم و در پلتفرمهای مناسب منتشر میکنیم تا بیشترین بازدید و جذب مخاطب را داشته باشد.
تحلیل و گزارشدهی:
پس از انتشار آهنربای جذب سرنخ، ما عملکرد آن را به طور دقیق تحلیل و گزارش میدهیم تا بتوانید اثربخشی آن را ارزیابی و در صورت نیاز بهبودهای لازم را اعمال کنید.
با استفاده از خدمات بتالند، میتوانید آهنرباهای جذب سرنخ جذاب و مؤثری تولید کنید و لیست ایمیل خود را به سرعت افزایش دهید. همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهرهمند شوید.
با ما در تماس باشید
در صورت نیاز به ارتباط سریعتر میتوانید از طریق ایمیل و یا شماره واتساپ درج شده در زیر، با کارشاناسان بتالند ارتباط برقرار کنید.با تکمیل فرم تماس با ما، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.